Hodnotenie obchodu
nezistil som žiadny nedostatok ani nevýhodu
Pochybila som pri objednávaní tovaru,ale komunikácia na najvyššej úrovni ,bez komplikacií zo strany obchodu.
Spokojný.
Promtné vybavenie objednávky. Rýchlosť dodania, spokojnosť.
Doručený včas.Šnúra poškodená,taký domotaný,že nebolo možné ho rozmotať.Reklamácia vybavená spôsobom,pošleme vám novú šnúru.Objednávala som si zmontovaný,aby sme nestrácali čas navliekaním šnúrok.
Milá zákazníčka,
bohužiaľ dostali ste tovar, ktorý mal poškodenú šnúru. Mrzí nás to, pretože sa reklamáciám snažíme predchádzať.
Keď už príde k reklamácii, riešime ju v oprávnených prípadoch k maximálnej spokojnosti zákazníka.
Vašu reklamáciu sme telefonicky prijali. Požiadali sme Vás o fotku poškodenej šnúry.
Fotku ste nám poslali na mail s nasledovným textom:
"Dobrý deň.Po telefonickom dohovore Vám v prílohe posielam foto šnúry zo stropného sušiaka 170 cm.Je poškodená na viacerých miestach.S pozdravom".
Pravdou je, že návrh riešenia pri telefonickom rozhovore bol, že Vám pošleme novú šnúru nakoľko sa jednalo o jednu šnúru z celého sušiaku. Ale pravdou je aj to, že ste s týmto riešením súhlasili.
Je nám ľúto, že ste svoje hodnotenie napísali štýlom ako keby sme sa o Váš problém nezaujímali.
Na záver je potrebné spomenúť, že napriek jednej reklamovanej šnúre sme Vám poslali 5 náhradných šnúr, čo ste pri svojom hodnotení v hneve opomenuli.
Mrzí nás každá negatívna recenzia, ale napriek tomu veríme, že objednaný sušiak Vám bude dobre a dlho slúžiť a budete s ním spokojná.
Pekný deň
Penar.sk
Všetko v najlepšom poriadku.
Ďakujem a určite shop odporúčam.
ok
V poriadku.
Ďakujeme zákazníkovi za recenziu.
Prekvapila nás pripomienka ku komunikácii, nakoľko zákazník s nami nekomunikoval.
Po následnom telefonickom rozhovore sme zistili, že pánovi vadila viacjazyčná automatická správa prepravnej spoločnosti.
Pekný deň
Penar.sk
Som maximálne spokojná s prístupom a vybavením mojej objednávky.
Ďakujem Vám za Váš skvelý prístup.
Slušné jednanie pracovníka obchodu, rýchle dodanie objednaného tovaru.